| 0 yorum ]


1. Adım Temizleme• Saçlarınızı düzenli yıkamak saçınızdan ve saç derinizden fazla yağın ve ölü derinin gitmesini sağlayacaktır.• Düzenli yıkama saçın sağlıklı uzamasını sağlar.• İyi bir şampuan kullanın ve saçlarınızı en az haftada bir kez yıkayın.
2. Adım Tonikleme• Sağlıklı bir vücut için düzenli eksersiz yapmanız gerekir. Benzer şekilde, saçlarınız da düzenli harekete ihtiyaç duyar, toniklerine buna yardımcı olur.• Saç deriniz ve saçlarınıza tonik sürerken parmaklarınızla masaj yaparsınız saçın sağlıklı uzaması için gereken kan dolaşımı oluşur.• Hindistan cevizi, Bektaşi üzümü ya da zeytinyağı içeren bir yağla saçlarınıza nazikçe masaj yapın.
3. Adım - Kremleme• Saç bakımının en önemli bölümü kremlemedir bu bir yenilenme sürecidir.• Saç sert yıkanma, güneş ya da perma losyonu gibi kimyasallar nedeniyle nemini ve yağını kaybeder, kremleme yenilenmesini sağlar ve dengesizliği giderir. Kremleme saçın türüne göre uygun saç bakım ürünleriyle yapılmalıdır.Etkili bir saç bakımı için doğru saç bakım ürünlerinin kullanılması önemlidir.Farklı saç türlerinin farklı saç bakım ürünlerine ihtiyacı vardır. Yanlış ürünlerin kullanımı saç için zararlıdır.Her zaman bilinen markalara ait ürünleri kullanmalısınız.Üretim tarihini kontrol edin. Üretim tarihi eski olan ürünleri satın almayın.

0 yorum

Yorum Gönder