| 0 yorum ]

Her albümde değişik bir konseptle karşımıza çıkan Hande Yener 6. albümü "Hipnoz"la hipnotize ediyor.
Prodüktörlüğünü Erol Temizel ve Hande Yener'in üstlendiği, 23 Mayıs'ta müzik severlerle buluşacak olan albümde 8 şarkının sözleri Hande Yener'e, 2 şarkının sözü ise ünlü rock grubu Mor ve Ötesi' nin solisti Harun Tekin' ait.
Çıkış parçası Hipnoz'un sözleri ve hikayesi ise şöyle; "Hipnoz'u yazarken herşeyin bir zamanı olduğunu ve o zamanı da aslında bizim belirlediğimizi, ileriye ya da geriye attığımız bir çok şeyi düşündüm" diyen sanatçı tek başına söz yazdığını söyledi ve "Artık bana göre bazı şeylerin gerçekleşmesi için, şartların da değişmesi gerekiyordu. Bu benim için bir ilkti ve anlatmak istediğim çok şey vardı. Içimi dökmeye karar verdim ve o günden beri yazıyorum" diyerek duygularını ifade etti.


Kaynak:Hürriyet

0 yorum

Yorum Gönder